Jurismi | Demokrātija - tas ir tad, kad var runāt ko grib, un dara, ko liek. |
| Reģistrētiem lietotājiem | |
| Sadaļas | | | Mūs atbalsta | |
|     | Juridiskās domas forumsTemats | Rentalcars.com visatļautība |
| Alvis Pētersons, 03.02.2019. 20:57 | Labdien
Man ir sekojoša situācija saistībā ar rentalcars.com 1. Pagājušā gada septembrī viņu mājas lapā rezervēju auto lietošanai ASV, viņi paņēma no manis depozītu 420 EUR apmērā 2. ASV paņemu auto, protams tiek veikti arī daži uzlabojumi 3. Pēc divām nedēļām nododu auto, no manis tiek iekasēta gala summa 720 EUR, tas vēl ir kārtībā, nekādu pretenziju 4. Pēc kāda laika prasu no rentalcars.com atpakaļ savu iemaksāto depozītu - šie neatdod un apgalvo ka summa 420 EUR apmērā ir ieturēta par manis veiktiem uzlabojumiem (cits auto, apdrošināšana, u.t.t) un atsūta to pašu gala rēķinu 720 EUR apmērā, kas jau ir pilnībā apmaksāts auto nodošanas brīdī. Jāpiebilst, ka rēķinā nav uzrādīts iepriekš iemaksātais depozīts. 5. Sazinos ar auto īres kompāniju pēc paskaidrojuma - šie atbild, ka no rentalcars.com ir saņēmuši tikai vaučeru un neko vairāk - rentalcars.com ir trešā kompānija un pēc sava depozīta man ir jāgriežas pa taisno pie viņiem 6. Sazinos atkal ar rentalcars.com - šie neko negrib dzirdēt un joprojām uzstāj uz sava iepriekšējā viedokļa, vārdu sakot pasūta mani trīs mājas tālāk.
Lūdzu iesakiet - Kā būtu man jārīkojas tālāk? Mans uzņēmums jau ir atskaitījis no manas DA šo summu ar visiem nodokļiem jo nav nekādu papīru ko likt pretī.
Viens risinājuma variants būtu griezties bankā un apstrīdēt doto karšu darījumu, bet varbūt ir kas labāks.
Ar cieņu Alvis
P.S. man ir divas identiskas šādas situācijas, tik otrā ir ar citu auto īres kompāniju un par mazāku summu. |
|
|
|